Mindenki ismeri a social media-n megjelenő 30 napos / 3 hónapos challange-eket. Fejen állás, kockás has, beach body workout, de találkozhatunk meditálóssal is vagy csak szimplán diétás étkezésessel. Ezeknek a mintájára fogant meg bennem az ötlet, egy mindfulness kihívás elindítására. Nem titkolt célom ezzel, a saját gyakorlásom motiválása, elősegítése. Az igazat megvallva hajlamos vagyok a halogatásra, lustaságra, és sajnos a feladásra is. Így történt ez a Freeletics 3 hónapos edzéstervével, a fejenállás gyakorlással vagy a minden nap olvasok 5 percet tervvel is. Ezért invitállak, kedves Olvasó, hogy tarts velem ebben a kalandban: bátorítsuk egymást, haladjunk közösen a tudatossághoz vezető úton, és értékeljük együtt tapasztaltakat. Bátran osszd meg velem és akár a többi olvasóval élményeidet, ötleteidet, kalandjaidat és segítsük egymást ezen az izgalmas úton.



A TERV – melyet a valóság később úgyis felül ír majd – a következő:

Minden hétfőn reggel egy apró feladattal, játékkal, ötlettel állok elő, mely az elkövetkező hét vezérfonala lesz. Gondolok itt ilyen egyszerű gyakorlatokra mint például a tudatos fogmosás, étkezés, vezetés vagy éppen takarítás. Ezeket naponta gyakorolva, egymást rá figyelmeztetve és a hét végén értékelve haladunk apró lépésekben a tudatosság irányába.


Hogyan gyakorolj?

A Mindfulness Challange játékra Jan Chozen Bays gyermekorvos, buddhista szerzetes, meditációs tréner és család anya könyve inspirált: Hogyan szelidítsünk meg egy vad elefántot és egyéb kalandozások a mindfulness világában

Vélemény, hozzászólás?

Az email címet nem tesszük közzé. A kötelező mezőket * karakterrel jelöltük