LETÖLTHETŐ MEDITÁCIÓK

Az alábbi rövid gyakorlatok betekintőt adnak a mindfulness meditációk világába. A linkre kattintva meghallgathatod őket vagy akár le is töltheted a mobilodra, hogy mindig veled legyenek.

Légző tér

A következő 5 perces meditáció a légző tér nevet kapta, ugyanis bárhol is végezzük ezt a gyakorlatot, kiszakadunk a körülöttünk levő világból/térből és figyelmünket a csak légzésünkre irányítjuk.

G.L.A.D. – Találj örömet és egyensúlyt az életedben

A következő rövid gyakorlatot akár nap, mint nap elvégezhetjük, hogy nyitottabbak, fogékonyabbak legyünk a minket körülvevő világ apró szépségeire. Nincs szükség új dolgok kitalálására, fantáziálásra, egyszerűen csak figyelmünk tudatos irányításával felfedezzük őket. Én személy szerint esténként végzem el a napom összegzéseként – de bármikor végezhető.

S.T.O.P.

A STOP egy igazi “sorbanállós” gyakorlat, melyet bárhol bármikor állva is elvégezhetünk. Nem a stop, állj igének ismételgetéséről szól – hiszen ez sokszor ellenállást kelt bennünk, hanem egy újabb lehetőség néhány perc szünetet tartani, tudatosan magunk felé fordulni. Ugyanis gyakran érezzük, hogy valami nincs rendben, de nem tudjuk, mi van velünk. Ilyenkor kicsit elcsendesedve felfedezhetjük a stressz vagy szorongás fizikai kivetülését testünkben és ezt elfogadva enyhíthetünk rajta